Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Die Boesmanse Onse Vader
#1

geskryf deur P.J. van den Heever:

“Onse Vader wat doer êrns vêr bo in die bloulug is, diese warm dag wil ikke op myse kniege tot U kom bid:

Lat U se koningskap tog by ons kom, en lat U se grootheid hier tissen ons staan gemaak kan worre, en lat U se wil gebeure doer bo by U rond, net so gebeure hier by ons BoesmÂ’land se grond.

Gee ons vandag onse tjai-impie kos en vergewe ons, onse sondige gemors, sos ons die ander minse sin vergeef.

Here lat die kwaad doen goerterse wye draaie om ons loop en gee tog samblief Here lat die duwel nie naby kom nie.

Die minse doen sulke lelike goerters teen my, maar help tog samblief dat ik dit nie sal raak sien nie, dan sal U mos ok nie myne raak sien nie.

U is vir altyd en vir altyd. Amene my groot Kroon.”

Reply
#2
Pronkertjie Wrote:
geskryf deur P.J. van den Heever:

“Onse Vader wat doer êrns vêr bo in die bloulug is, diese warm dag wil ikke op myse kniege tot U kom bid:

Lat U se koningskap tog by ons kom, en lat U se grootheid hier tissen ons staan gemaak kan worre, en lat U se wil gebeure doer bo by U rond, net so gebeure hier by ons BoesmÂ’land se grond.

Gee ons vandag onse tjai-impie kos en vergewe ons, onse sondige gemors, sos ons die ander minse sin vergeef.

Here lat die kwaad doen goerterse wye draaie om ons loop en gee tog samblief Here lat die duwel nie naby kom nie.

Die minse doen sulke lelike goerters teen my, maar help tog samblief dat ik dit nie sal raak sien nie, dan sal U mos ok nie myne raak sien nie.

U is vir altyd en vir altyd. Amene my groot Kroon.”

Pronks, my sister in law sent me a cd on which Randall Wicomb sings some of the Griqua psalms etc.
It is such a "treat" to hear the praises sung to the Lord in such simple language.
If you want a copy, just let me know.
I can always :mail: one to you
Reply
#3
Pronkertjie Wrote:
geskryf deur P.J. van den Heever:

“Onse Vader wat doer êrns vêr bo in die bloulug is, diese warm dag wil ikke op myse kniege tot U kom bid:

Lat U se koningskap tog by ons kom, en lat U se grootheid hier tissen ons staan gemaak kan worre, en lat U se wil gebeure doer bo by U rond, net so gebeure hier by ons BoesmÂ’land se grond.

Gee ons vandag onse tjai-impie kos en vergewe ons, onse sondige gemors, sos ons die ander minse sin vergeef.

Here lat die kwaad doen goerterse wye draaie om ons loop en gee tog samblief Here lat die duwel nie naby kom nie.

Die minse doen sulke lelike goerters teen my, maar help tog samblief dat ik dit nie sal raak sien nie, dan sal U mos ok nie myne raak sien nie.

U is vir altyd en vir altyd. Amene my groot Kroon.”


Dis so oulik! Ek geniet nou nog daai boekie :blom: wat jy vir my gestuur het paar jaar terug van al die psalms! :hartlik:
Reply
#4
Dis so lekker om dit te lees en gee sommer nuwe betekenis aan ou dinge waarby ons soms net verbygaan omdat ons die woorde al uit ons koppe ken. Smile
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Onse Vader oe-la-la 2 3,675 24-07-2005, 03:04 PM
Last Post: oe-la-la

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)