Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Swem saam met dolfyne
#1
Wie het dit al in SA gedoen, daar in Heroldsbaai of enige ander plek, gewoonlik êrens op die tuinroete...
Reply
#2
Hi Joan

ek het dit nie in Suid Afrika gedoen nie maar wel in die Bahamas.

Dit is nogal 'n ongelooflike ondervinding maar ek was regtig nogal in twee geskeur terwyl ek dit gedoen het want ek is heeltemal daarteen om diere gevangene te hou en hier betaal ek om saam met diere wat in gevangeneskap gehou word te swem.

Wel dit was beslis die moeite werd al is dit net vir die ondervinding.
I still love chocolate.
Reply
#3
Mens kan dit ook in Egipte doen - en die dolfyne is wild. Ek wil dit graag later die jaar of vroeg volgende jaar gaan doen. Glo kan 'n mens ook saam met dolfyne swem in Hawaii.
Reply
#4
Quote:Originally posted by Bushbaby
Mens kan dit ook in Egipte doen - en die dolfyne is wild. Ek wil dit graag later die jaar of vroeg volgende jaar gaan doen. Glo kan 'n mens ook saam met dolfyne swem in Hawaii.
Kan dit glo in Herolds baai doen, het dit nog nooit self gedoen nie, is net nooit daar wanneer die dolfyne daar is nie. wil dit nog doen, soos wat ek nog altyd wou "scuba dive"


Ai, ons oumense darem....
Reply
#5
Daar is heelwat plekke waar dit gedoen kan word. Egipte, Israel, VSA en suide Afrika. Net solank dit in die regte plekke gedoen word met regte opgeleide gidse met die regte maatreels, anders is die ervaring nie van die beste nie.
SPAM in a can....Now available in regular, turkey, Lite and HOT
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Help tog asseblief! Kan is daar iemand hier wat op Afrikaans kan swem? Aphrodite 0 6,237 Less than 1 minute ago
Last Post:

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)