Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Déménagement of sommer net trek
Mmmh, baie lekker poste hierie !!!!

'n Trekkery is altyd maar 'n gedoente, maar in 'n vreemde land net soveel erger ??

Moet erken - toe ek die topic vannie thread "demenagement" lees - het ek eers gedink dit het iets met SA se politieke situasie uit te waai ..........
:rofl:

Nadat ons in '96 na USA emigreer het, was dit ook maar 'n storie !!! Dis mos maar vreeslik om jou hele lewe so op te pak. Daar aangekom in 'n gemeubileerde woonstel gebly met net ons eie klere - en gewag vir die container.

Die afwagting en opgewondenheid toe dit eindelik arriveer !!! Alles het so splinternuut gevoel - van Ouma se wakis tot by Rosatjie, my ou Lappop wat ek gekry het die dag toe ek gebore is !!! En ja, ek is so regte Clutter Queen - so dit was werklik 'n WA-VRAG !!! Ons het hulp by 'n company gehuur om te help met die draery - en eers teen die aand uitgevind dat dit 4 convicts was -skrik kom altyd te laat - he he he !!!!

Nou, terug vir amper 7jr - is hier al weer 'n hele spulletjie verder vergaar - dit sal nooit weer in enige container of trek-lorrie inpas nie - so hier sal ek moet bly tot die dag wat ek lang-boompies toe trek ................. :p
Reply

Messages In This Thread
Déménagement of sommer net trek - by Almitra - 08-03-2006, 12:37 PM

Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Sommer net! oe-la-la 9 6,089 02-06-2004, 05:52 PM
Last Post: Pronkertjie
  Sommer opstandig Surita 7 5,325 12-05-2004, 06:54 PM
Last Post: Pronkertjie
  Sommer net Doll hantam 0 3,208 Less than 1 minute ago
Last Post:

Forum Jump: