Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leon Schuster Movies
#1
Hi there,

I'm not sure if I'm in the right area here but I would like to find out where I can find Leon Schuster's movies to buy or if anyone can tell me which site to go to so I can order it.

Thanx
Moemfie
luvNstuff
Moemfs
Reply
#2
http://entertainment.iafrica.com/movies/

Miskien kan jy iets daar kry.
Reply
#3
Quote:Originally posted by Joan
http://entertainment.iafrica.com/movies/

Miskien kan jy iets daar kry.

Dankie Joan,

Sal gaan kyk, hoe gaan dit met jou??

M
luvNstuff
Moemfs
Reply
#4
Quote:Originally posted by Moemfie
Dankie Joan,

Sal gaan kyk, hoe gaan dit met jou??

M
Goeterig, en met jou?
Dis vandag presies een maand gelede dat ek daardie klein mensie styf vasgedruk en gegroet het .... my hart is maar baie klein vandag!
Reply
#5
Quote:Originally posted by Joan
Goeterig, en met jou?
Dis vandag presies een maand gelede dat ek daardie klein mensie styf vasgedruk en gegroet het .... my hart is maar baie klein vandag!

Joan, ek verstaan nie waarvan jy praat nie. Epos my na mainml@yahoo.co.uk dan kan jy aan my verduidelik.
M
luvNstuff
Moemfs
Reply
#6
I think the latest one he has done is
Oh shucks I'm gatvol.
Not out here yet but apparantly will be soon.
Remember reading it in the "You" magazine a short while ago.
Reply
#7
Quote:Originally posted by Joan
Goeterig, en met jou?
Dis vandag presies een maand gelede dat ek daardie klein mensie styf vasgedruk en gegroet het .... my hart is maar baie klein vandag!


Joan I didn't know that you are "tweetalig".Big Grin
Reply
#8
Quote:Originally posted by Moemfie
Hi there,

I'm not sure if I'm in the right area here but I would like to find out where I can find Leon Schuster's movies to buy or if anyone can tell me which site to go to so I can order it.

Thanx
Moemfie


Hej Moemfie,

One World (http://www.oneworld.co.za) have two of his movies on VHS viz.: Oh shucks.... It's Schuster and Mr Bones.
Reply
#9
Quote:Originally posted by Moemfie
Joan, ek verstaan nie waarvan jy praat nie. Epos my na mainml@yahoo.co.uk dan kan jy aan my verduidelik.
M
Jy het gevra hoe dit gaan, en ek het maar net gesê "goeterig" , want dit het al beter gegaan, ek verlang net baie...

Jammer...

Ons hijack nou jou eie thread!
Reply
#10
Quote:Originally posted by Joan
Jy het gevra hoe dit gaan, en ek het maar net gesê "goeterig" , want dit het al beter gegaan, ek verlang net baie...

Jammer...

Ons hijack nou jou eie thread!


Joan, ek weet, maar dit klink vir my of jy 'n tragedie in jou lewe gehad het waarvan ek nie weet nie. Dis al hoekom ek gevra het dat jy my epos en verduidelik wat aangaan. Jammer ek het nie bedoel dat dit verkeerd klink nie.

Liefies
M
luvNstuff
Moemfs
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Scary movies. Curio 7 5,035 09-11-2004, 01:47 PM
Last Post: jewels
  Worst/cheesiest movies you've seen gwasi 0 7,698 Less than 1 minute ago
Last Post:

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)