Welcome, Guest |
You have to register before you can post on our site.
|
Forum Statistics |
» Members: 872
» Latest member: Admin
» Forum threads: 11,317
» Forum posts: 41,148
Full Statistics
|
Online Users |
There are currently 425 online users. » 0 Member(s) | 422 Guest(s) Bing, Google, Yandex
|
Latest Threads |
Rugby World Cup 2011 Fant...
Forum: Rugby World Cup 2011
Last Post: Guest
20-09-2024, 04:06 PM
» Replies: 8
» Views: 7,668
|
Looking for cheap flights...
Forum: Travel and Immigration
Last Post: CAFairy
13-03-2012, 04:01 PM
» Replies: 5
» Views: 47,012
|
Kosovo
Forum: Europe
06-03-2012, 02:29 PM
» Replies: 1
» Views: 8,449
|
A Thought for the Day
Forum: Sports Banter Level 1
06-03-2012, 02:20 PM
» Replies: 0
» Views: 17,339
|
Visa for Dubai
Forum: UK
06-03-2012, 02:15 PM
» Replies: 1
» Views: 6,173
|
Life in the Land of the L...
Forum: Your Country Articles
06-03-2012, 02:13 PM
» Replies: 13
» Views: 15,694
|
Living in Spain
29-02-2012, 01:23 PM
» Views: 8,390
|
Germany.
29-02-2012, 12:58 PM
» Replies: 12
» Views: 15,752
|
Frank Lord - Cape Town Ci...
Forum: The Football Season
Last Post: martinh
12-01-2012, 11:29 PM
» Replies: 72
» Views: 60,742
|
South african ID book for...
Forum: UK
Last Post: mcamp999
02-10-2011, 02:05 PM
» Views: 8,172
|
|
|
The Story of Jesus' birth |
Posted by: Pronkertjie - 11-12-2005, 01:06 PM - Forum: Your Religion
- No Replies
|
|
from the book of Luke taken from The Message
A Childless Couple Conceives
During the rule of Herod, King of Judea, there was a priest assigned service in the regiment of Abijah. His name was Zachariah. His wife was descended from the daughters of Aaron. Her name was Elizabeth. Together they lived honorably before God, careful in keeping to the ways of the commandments and enjoying a clear conscience before God. But they were childless because Elizabeth could never conceive, and now they were quite old.
It so happened that as Zachariah was carrying out his priestly duties before God, working the shift assigned to his regiment, it came his one turn in life to enter the sanctuary of God and burn incense. The congregation was gathered and praying outside the Temple at the hour of the incense offering. Unannounced, an angel of God appeared just to the right of the altar of incense. Zachariah was paralyzed in fear.
But the angel reassured him, "Don't fear, Zachariah. Your prayer has been heard. Elizabeth, your wife, will bear a son by you. You are to name him John. You're going to leap like a gazelle for joy, and not only you - many will delight in his birth. He'll achieve great stature with God.
"He'll drink neither wine nor beer. He'll be filled with the Holy Spirit from the moment he leaves his mother's womb. He will turn many sons and daughters of Israel back to their God. He will herald God's arrival in the styl and strength of Elijah, soften the hearts of parents to children, and kindle devout understanding among hardened skeptics - he'll get the people ready for God."
Zachariah said to the angel, "Do you expect me to believe this? I'm an old man and my wife is an old woman."
But the angel said, "I am Gabriel, the sentinel of God, sent especially to bring you this glad news. But because you won't believe me, you'll be unable to say a word until the day of your son's birth. Every word I've spoken to you will come true on time - God's time.
Meanwhile, the congregation waiting for Zachariah was getting restless, wondering what was keeping him so long in the sanctuary. When he came out and couldn't speak, they knew he had seen a vision. He continued speechless and had to use sign language with the people.
When the course of his priestly assignment was completed, he went back hom. It wasn't long before his wife, Elizabeth, conceived. She went off by herself for five months, relishing her pregnancy. "So, this is how God acts to remedy my unfortunate condition!" she said.
|
|
|
De Dag van De Nieuwe Inwoners |
Posted by: hantam - 10-12-2005, 04:44 PM - Forum: Praat Afrikaans
- No Replies
|
|
Die miskombers lê knus oor die dorp toe ons warm ontvang word met koffie en koek.
Dan, oor die rypmat tot in die groot stadsbus.
Ons ry stop, stop deur die nou straatjies Â…
Die toergids brei uit oor Kapellelaan wat eindig by die klein kappelletjie, gebou in die Baroktyd,
die verskil tussen die here van Erps en die boere van Kwerps waarvan allen nog die grap oorgebly het en die gebied intussen Erps-Kwerps geword het met herehuise en gewone huise langs mekaar,
deur die vleilande waar wilde orgidee groei en bewonderaars dit alleen maar kan bereik met die regte skoeisel – “laarse†– sommer ons myn “gumbootsÂâ€, natuurlik nie wit of swart nie, maar ‘n armygroen,
die ander gids, ‘n paar banke van ons af, wys opgewonde die skapies, die esels en perde uit aan haar lewendige, jong gehoor
verby die ou herehuis van die Prins van Spanje, die woning van ‘n toentertydse biskop met die wapenskild by die poort wat sê, bly gefokus op die einde
tussen die bome, die vierkantige, hoë steengebou met duisende meters draad rondom – die jeuggevangenis – niks verder nie …..
DAN val die dogtertjie van die bank af en ons hoor nie mooi nie!
die ou kerk van ongeveer ‘n duisend jaar waarvan die grafte rondom ongelyk staan soos uitgekoude tande en spreek van lank gelede se lief en leed,
hoor ons van die De Merode-familie se faam, wie ‘n aandeel gehad het in die oprigting van die kerk en wie ‘n eie klein begraafplasie het ter plaatse van die kerk – kerk en geld loop nog steeds saam deur die geskiedenis asof boesemvriende …
oor die Merode landgoed met sy kasteel, die bos en yskelder, die ou skewemuur Biesthof wat in die oorlog as hospitaal gebruik is, oorkant Stone Manor met sy kersliggiegordyn – die bekende English Shop waar die Britte in Brussel die egte Engelse produkte kan aankoop totdat hulle weer oor die kanaal kan gaan om voorrade aan te vul,
die hoogte van Colomba, die kluisenares, wat haarself afgesonder het saam met ‘n paar ander om te besin oor… niemand weet nie! Vandaar het die groot abdy met die rustige tuine onder die berg sy ontstaan gehad waar mens nog steeds kan onttrek vir besinning …
Met die uitstap uit die bus, word gou ‘n groepsfoto geneem – vir die plaaslike koerantjie- en dan in by die vriendelike blou polisie wat net so terloops inlig oor die gratis diens vir huisveiligheid; praat oor motordiefstal wat darem nog nie so erg is soos in Brussel nie. Staatsamptenare in uniform teenoor die gepantserde Suid-Afrikaanse polisie, dink ek.
Ons stap oor die rooi mat en kyk vas in fotos van Koning Albert en Koningin Paula. Die man met die joviale glimlag, sukkel om die burgermeesterlike band om sy ewe joviale middel te hou en gesels dialekties vinnig en trots oor die voordele van hierdie gemeenskap waarvan ons nou inwoners is. (Ek onthou om die sjampanje stadig te drink want ek het nie vanoggend geëet nie. Maar toemaar, sê manlief troostend, hy stap darem saam met my huistoe!)
Die foon lui toe ons begin handskud met die geagte raadslede!
Babysitter-boet sê ons moet dadelik kom want dit lyk soos ‘n slagveld …..!
Ons oggend van mistige koue en misterieeuse geskiedenis eindig in Dolla se witoorlog met die pot speensalf !
|
|
|
Germany 2006??? |
Posted by: Ray - 10-12-2005, 08:18 AM - Forum: The Football Season
- No Replies
|
|
Hi , all Saffers and others !
Although I can recognise Beckham from Eriksson , I am not a huge soccer/football fan ( prefer tennis anytime , F1 , long-distance running etc ) ;
thus , I ashamedly admit that have failed to follow South Africa's progress through qualifications , having pretty-much assumed that our team "must" get through to finals anyway...
After yesterdays draw , it seems that I was wrong , again?
Would anyone care to inform me : just what went wrong and when and who against?
Baaie Dankie in advance !
from R. in 3 C-cold Brussels , Belgium today
P.S. All that , whilst tiny Croatia has 2 teams in the finals : their own , and the other one , called Australia , with 8 players of Croatian origin...
|
|
|
To Us a Child is Born |
Posted by: Sue Johnson - 09-12-2005, 11:15 AM - Forum: Christian Faith Praise
- No Replies
|
|
Let us remember why we celebrate Christmas. Let us celebrate with family and friends but not be swayed by the worlds trinkets....
Isaiah 9
Nevertheless, there will be no more gloom for those who were in distress. In the past he humbled the land of Zebulun and the land of Naphtali, but in the future he will honour Galilee of the Gentiles, by the way of the sea, along the Jordan-
The people walking in darkness have seen a great light;
on those living in the land of the shadow of death a light has dawned.
You have enlarged the nation and increased their joy; they rejoice before you as people rejoice at the harvest,as men rejoice when dividing the plunder.
For as in the day of the midian's defeat, you have shattered the yoke that burdens them, the bar across their shoulders, the rod of their oppressor.
Every warrior's boot used in battle and every garment rolled in blood will be destined for burning, will be fuel for the fire.
For to us a child is born, to us a son is given, and the government will be on his shoulders.
And he will be called Wonderful Councellor, Mighty God, Everlasting Father,
Prince of Peace. Of the increase in his government and peace there will be no end. He will reign on David's throne and over his kingdom, establishing and upholding it with justice and righteousness from that time on and for ever. The zeal of the Lord Almighty will accomplish this.
|
|
|
Is Super Mario too bulky |
Posted by: ForumAdmin - 08-12-2005, 07:27 PM - Forum: Your Arcade
- No Replies
|
|
do users find Super Mario Bros too bulky to play
as this is a 'massive' game and we would have thought it would be more popular
??
Thanks
ForumAdmin
|
|
|
Waar pas ons almal in die 'global village' in? |
Posted by: Pronkertjie - 08-12-2005, 07:57 AM - Forum: Praat Afrikaans
- No Replies
|
|
Beeld-deurloop: Cecille Cilliers
Het jy al vir Rick ontmoet? vra Frank.
Ek vertrek Saterdag Engeland toe, eet vir oulaas saam met 'n ou vriend in die stad. Mooi restaurant, lekker kos, Frank is bestuurder daar. Ons het sjampanje gedrink ter wille van die vriendskap, en 'n sauvignon blanc uit die Agulhas-omgewing.
Ons het altyd in Kaap Agulhas vakansie gehou, sê ek, en proe die geur van rose in die wyn. Ons eet deursigtige snye rou tuna in 'n komkommeraftreksel, en die fraaiste, soetste Japannese sampioene. En nou vra Frank: Het jy al vir Rick onmoet?
Oorkant my staan 'n jong man met 'n vel die kleur van koffie- sjokolade. Sy hare krul vas op sy kop, maar dis sy oë wat opval: amandelvormig, die irisse blink, bruin-swart albasters tussen dik wimpers. Rick is van Kenia, verduidelik Frank, en hy het die afgelope week sy sjefseksamen hier in ons restaurant afgelê. Daar is 'n lig besitlike klank in sy stem - daar is duidelik rede tot trots om aandeel te hê aan dié aspirant-restaurateur.
Sy ma is van Zanzibar, vertel Rick, maar sy pa is Italiaans, hy's 'n meubelmaker. En hy wys my 'n boek met foto's - stoele, tafels, kiste, produkte van sy pa se ambag. Maar dis meer as ambag, dis kunsskeppinge.
En jy? vra ek, eintlik onnodiglik. Frank het mos gesê hy't sy kokeksamens in hulle kombuis kom aflê.
Hy leer vir sjef, sê hy, is besig met die laaste jaar van sy kursus in die Silwood-kombuis. Ek vra uit na die leerplan. Hy's ongedurig: Ja, hulle leer die basiese dinge, maar na sy smaak is daar te min van restaurantbestuur, van die rol van restaurante in die ekonomie, van kos en kultuur. Sy oë blink, daar's geesdrif vir sy vak. Ek kan plotseling Frank se besitlikheid begryp.
En as jy klaar is? vra ek.
Hy is vol selfvertroue. Daar is heelwat moontlikhede, sê hy. Daar's 'n restaurant in Zanzibar wat in my belang stel, en toeris me is tans groot in Kenia. Maar daar was ook aanbiedinge in Suid-Afrika, en ek sou graag hier wou werk. Kaapstad is 'n wonderlike stad, mens kan gelukkig wees hier, maar dis Johannesburg wat my trek. Daardie opwindende mengsel van kleure en kulture, van Europa en Afrika. Mens sou 'n hele nuwe koskultuur daar kon skep.
Tussen ons op die tafel lê die boek wat ek vir Frank as geskenk gebring het: Going home deur Simä o Kikamba. Kwela het dit uitgegee en dit vertel die ontstellende verhaal van 'n vlugteling uit die Kongo wat hoopvol, maar tevergeefs 'n nuwe lewe in Suid-Afrika probeer maak. Armoede, misdaad en die heersende xenofobiese klimaat stuit hom om elke hoek en draai.
Ek kyk na die mooi jong man en wonder oor sy toekoms. Op die oomblik lê die wêreld blykbaar oop voor hom. Maar hy sal die vooroordeel teen vreemdelinge moet trotseer en veg vir sy plek in die son - soos Kikamba in Hillbrow .
Maar self bly ons ook nie onaangeraak deur vloeibare grense nie. Want waar pas ons, en ek bedoel ons almal, waar pas ons op die ou end in in dié global village wat die wêreld geword het ? Watter taal praat ons, wie se waardes aanvaar ons, watse fusion food eet ons?
Die keuse lê waarskynlik tussen Van Wyk Louw se misbredie en 'n gedeelde, algemene mensheid. Maar dalk is daar geen keuse meer nie. Dalk het dit een en dieselfde ding geword.
|
|
|
Hagar |
Posted by: mcamp999 - 08-12-2005, 12:18 AM - Forum: SportsTalk
- No Replies
|
|
Are you doing the Argus next year?
|
|
|