Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Afrikaanse Vertaling
#21
Quote:Originally posted by alwayssmilin
By the way you have written it in Afrikaans it sounds like after investigation, and discussion comparable evidence has decided the point. In South Africa whilst dealing with a valuation of a property you would look at the surrounding area, take a few of the same properties and do a comparable value assesment to determine the approximate value of the property.


ja something like that....but would that make sense in the text that you are wanting to translate??
*Doer of healing rituals and keeper of brooms.*

*Water flows, Wind blows, Fire glows, Earth grows, Magic shows.*
Reply
#22
Geweldig dankie vir almal se hulp. Ek het julle idees tesame met Joan se seun gebruik, en die vertaling is nou voltooid.
Hoop die Regter kan lees...:cheeky:
Reply
#23
Quote:Originally posted by MissQtoe
Geweldig dankie vir almal se hulp. Ek het julle idees tesame met Joan se seun gebruik, en die vertaling is nou voltooid.
Hoop die Regter kan lees...:cheeky:


Ja nee jy het my n bietjie gevang daar, ek was 14 jaar besig met eiendom en was verbaas hoe gou n mens kan vergeet wat jy geleer het, en ook ek kan nie meer so vinnig vertaal soos vroeer nie, en my afrikanse spelling het ook nou onder vraag gekom. Die regsgeleerdes moet dit mos altyd skryf in woorde wat n mens partykeer dink het nie eers bestaan nie. Ek is by jy het reggekom.
Reply


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Afrikaanse gesegdes Pronkertjie 31 41,262 21-08-2008, 05:28 PM
Last Post: Aspoestertjie
  Jangar se Afrikaanse draadjie deel twee Pronkertjie 131 46,910 21-10-2006, 10:48 AM
Last Post: oe-la-la
  Afrikaanse gesegdes Pronkertjie 0 5,465 23-05-2006, 03:21 PM
Last Post: Pronkertjie
  Afrikaanse boeke ... Surita 2 3,821 09-01-2005, 03:40 PM
Last Post: Surita
  Jangar se Afrikaanse draadjie Pronkertjie 108 36,385 06-10-2004, 06:02 PM
Last Post: Pronkertjie
  Afrikaanse 'n wonderlike taal cwlinde 3 5,396 22-01-2004, 11:11 AM
Last Post: Ameniatha
  Direkte vertaling oe-la-la 0 3,767 Less than 1 minute ago
Last Post:

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)